آموزش مایگریت کردن اکانت ماینکرفت!

۰۳ آذر ۱۴۰۰

/

توسط SaH

مدتی قبل پیش موجانگ تصمیم برای اجرای طرحی گرفت که در این طرح اکانت های موجانگ برای امنیت و مزایا بیشتر به اکانت های مایکروسافت انتقال داده بشن، همچنین کیپ ویژه ای برای این طرح در نظر گرفته شد و امروز به نحوه مایگریت کردن اکانت ماینکرفت و دریافت کیپ رایگان میپردازیم!


آموزش مایگریت کردن اکانت ماینکرفت!
در ادامه این مطلب به آموزش موو دادن اکانتتون به اکانت مایکروسافت به صورت کاملا رایگان میپردازیم.
بعد از اطلاع دعوت شدن شما برای مایگریت کردن ( از طریق لانچر میتونید با خبر بشید ) به سایت رسمی ماینکرفت  مراجعه میکنید  و لاگین میکنید و در بخش Profile با پیام It’s Time to Move مواجه شدید میتوانید مایگریت کردن رو با کلیک روی گزینه Move My Account شروع کنید!


آموزش مایگریت کردن اکانت ماینکرفت!
بعد از اینکار برای شما یک صفحه باز میشود که در آن از شما میخواهد که تایید کنید که اکانت متعلق به شماست این کار رو با کلیک کردن روی گزیه Get Code یک کد برای ایمیل شما ارسال میشود با نوشتن آن و زدن دکمه SUBMIT AND START MIGRATION خودتون رو تایید کنید و در ضمن این کد 10 دقیقه زمان دارد پس وقتی که اون رو دریافت کردین سریع واردش کنید.

آموزش مایگریت کردن اکانت ماینکرفت!
در مرحله بعد شما باید یک اکانت مایکروسافت انختاب کنید که میتونید اکانتی که از قبل ساختید رو انتخاب کنید یا اکانت جدیدی بسازید، برای این کار روی گزینه Use Another Account کلیک کرده و کار های لازم برای ساخت اکانت رو انجام بدید

و اگه میخواین با اکانتی که از قبل ساختینش ادامه بدین روی اکانت کلیک کرده و رمزش رو وارد کنید

و اگه اون رو یادتون رفته از طریق ایمیل رمز اکانت مایکروسافت رو تغییر بدید، بعد از این عملیات از شما میخواهد که یک گیم تگ انتخاب کنید گیم تگ یک ویژگی برای اکانت های مایکروسافت است و تغییری داخل یوزر نیمتون داخل ماینکرفت ایجاد نمیکنه.

بعد از زدن گزینه Next، تبریک میگم اکانت شما با موفقیت مایگریت شد! و باید با پیام زیر مواجه بشوید، همچنین با وارد شدن به بخش Skin میتونین کیپ رو فعال کنید.

آموزش مایگریت کردن اکانت ماینکرفت!

امیدوارم این مطلب برای شما کاربردی و مفید بوده باشه بدرود!

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
دیدگاه ها