آموزش راه اندازی و نصب کامل ماینکرفت!

۱۴ بهمن ۱۴۰۰

/

توسط SaH

سلام، امروز توی این مطلب میخوام به شما نحوه راه اندازی و نصب بازی محبوب ماینکرفت رو به شما یاد بدم چه برای افرادی که اکانت ماینکرفت ندارن و چه برای افرادی که از اکانت پرمیوم استفاده میکنند، پس با من همراه باشین!

نکته: افرادی که اکانت ماینکرفت خریداری نکردن و هیچ اکانت رسمی ای ندارن پلیر کرکی حساب میشن و اگه شما میخواید که اکانت خریداری کنید حتما یه سری به فروشگاه بزنید تا اکانت هارو توی کمترین زمان ممکن و با قیمت مناسب خریداری کنید.

آموزش نصب ماینکرفت برای پلیر های کرکی:
– همونطور که احتمالا میدونید لانچر های زیادی برای پلیر های کرکی وجود داره و پلیر ها معمولا سر این قضیه گمراه میشوند، پیشنهاد من TLauncher هست که این لانچر یکی از معروف ترین و محبوب ترین لانچر ها برای پلیرای کرکی میباشد و صد البته که پلیر هایی که اکانت پرمیوم دارن هم میتونن ازش استفاده کنن، خب شما برای نصب این لانچر ابتدا وارد سایت رسمی TLauncher به نشانی tlauncher.org باید بشید، برای ورود مستقیم به سایت تیلانچر روی این پیام کلیک کنید.
– خب وقتی که وارد سایت میشید با تصویر پایین مواجه میشوید.

آموزش راه اندازی و نصب کامل ماینکرفت!
برای دانلود لانچر، روی گزینه Download TL که در گوشه پایین سمت چپ قرار گرفته کلیک کنید بعدش ازتون پلتفرمی که ازش استفاده میکنیدو میخواد اگه از ویندوز استفاده میکنید روی ایکون ویندوز کلیک کنید و منتظر بمونید تا فایل مورد نظر دانلود شه وقتی که دانلود شد فایل رو باز کرده و منتظر بمانید.
– در اولین صفحه که باز شد روی گزینه Continue کلیک کید، در صفحه بعد از شما میخواد که شرایط تیلانچر رو تایید کنید مانند تصویر زیر روی گزینه I accept the terms of the license agreement کلیک کنید و روی گزینه Continue کلیک کنید.

آموزش راه اندازی و نصب کامل ماینکرفت!
و در صفحات بعد هم به همین ترتیب روی گزینه Continue کلیک کنید تا به صفحه زیر برسید.

آموزش راه اندازی و نصب کامل ماینکرفت!
و موقعی که به این صفحه رسیدید روی گزینه Complete کلیک کنید و منتظر بمانید و تبریک شما تی لانچر رو با موفقیت نصب کردید! حالا برای بازی کردن یک یوزر نیم انتخاب کنید و در گوشه پایین سمت چپ کلیک کنید و یوزرنیمتون رو وارد کنید و سپس نسخه دلخواهتون رو که میتونید در بخش بقل یوزرنیم رو انتخاب کنید (برای بهبود بخشیدن به اف پی استون اف پی اس بوستر Optifine هر نسخه رو دانلود کنید)

آموزش راه اندازی و نصب کامل ماینکرفت!

وقتی که انتخاب کردید روی گزینه Install کلیک کنید و منتظر بمونید تا بازی باز دانلود و تمام!

آموزش نصب ماینکرفت برای پلیر های پرمیوم: برای افرادی که اکانت پرمیوم دارن لانچر رسمی خود ماینکرفت میتونه بهترین گزینه باشه و لانچر رسمی امن ترین لانچره و هیچ خطری نداره و همچنین اخبار ماینکرفت هم میتونید از طریق لانچر رسمی ماینکرفت دنبال کنید، برای نصب روی این پیام کلیک کنید. و سپس به سادگی سیستم عامل خودتون رو انتخاب کنید و فایل مورد نظر رو دانلود کنید و وقتی که دانلود شد اون رو باز کنید به راحتی پس از پشت سر گذاشتن مراحل نصب با مشخصات اکانتتون لاگین کنید و اگه نسخه ای رو میخواید دانلود کنید که توی لیست نسخه ها نیست به بخش Installation که در بالا هست بروید و روی گزینه New installation کلیک کنید و روی گزینه زیر Version کلیک کنید و نسخه مورد نظر خود رو انتخاب کنید و دوباره برگردید توی لیست ورژن ها و با انتخاب کردن نسخه مورد نظر روی گزینه Play زده و از بازی لذت ببرید.

خیلی ممنون که این مطلب رو مطالعه کردید امیدوارم که این مطلب بتونه مفید باشه، تا پست بعدی بدرود!